Customised News Solutions
english version
spanish version

japanese version
Siapa Kami?

Perkhidmatan Berita kastam WN adalah sebahagian daripada Rangkaian WN, World News Inc., iaitu berita global secara langsung yang lebih komprehensif. Penghantaran berita dan analisis ke atas acara semasa tempatan dan antarabangsa, perniagaan, kewangan, politik, hiburan, sukan dan sebagainya.

Siapa yang kami bantu

Kami meyediakan jawapan kepada syarikat awam mahupun persendirian tidak kira syarikat yang kecil atau besar, dari semua jenis industri. Kami membantu untuk 500 pemasaran dengan faedah kepada pengguna mereka.

Bagaimana kami menyediakan Penyelesaian Berita secara online

Sumber Berita yang berkesan

Rangkaian WN ditubuhkan pada tahun 1998. digunakan lebih 700 rakan penerbit dengan 35 bahasa. Ia diterokai oleh enjin pencari WN yang melebihi dari 25,000 artikel dalam sehari dan dipersembahkan dengan lebih 7,000 subjek dan kategori geografi. Sumber ini boleh digunakan untuk mencipta muka berita khusus untuk perniagaan anda.

Perkhidmatan

WN CNS menyediakan berita masa nyata dan kandungan bergambar. Menawarkan perkhidmatan yang unik kepada apa-apa saiz perniagaan, pertubuhan, persendirian dan penerbit. CNS menyampaikan berita anda secara masa nyata, liputan berita focus terhadap perniagaan, kewangan dan industri untuk US dan pasaran antarabangsa.

Penyelesaian Jenama Kastam

Pereka kami merekabentuk muka berita di atas laman web anda, intranet atau extranet bagi syarikat, majikan ataupun pelanggan beserta dengan peralatan kajian yang bagus dan laluan untuk maklumat dan berita. Dengan ini, kandungan maklumat dan sistem online dalam laman web anda akan lebih berkesan. e different solutions packages WN offers

Online secara integrasi

WN CNS menyediakan pelbagai pilihan penghantaran untuk menyokong kehendak pelanggan termasuklah Hosting, XML, Newsletter, ASP, RRS feeds.




   
Contact | Support | WN Network | CustomisedNews.com  © 2008