Customised News Solutions
english version
japanese version
Adakah Customised News Service (CNS) asas dalam pasaran pintar?

Sekiranya anda sedang mencari pasaran bijak atau kandungan masa sebenar untuk membina semangat membaca, jawapannya ialah CNS.

Sekiranya anda mahukan tapak anda dapat menyediakan berita yang berharga dari segi tajuk terpilih, pembaca anda akan menyatakan CNS.

CNS ialah nilai tambah yang cemerlang kepada tapak anda atau intranet, hanya kerana ia berguna. Untuk maklumat lanjut untuk pakej anda dan perkhidmatan kami, lawati laman Packages and Service Overview.

Cara Kos yang Efektif

WN menawarkan lebih untuk harga yang rendah. Kami akan mereka dan mengekalkan berita muka mengikut kehendak anda tanpa memerlukan kos yang banyak.

HOST

Adakah server boleh dipercayai?
WN telah berada online sejak 1998 dan sekarang menjadi host kepada lebih 8,000 tapak online.

Bolehkah anda menjadi host CNS daripada server saya?
Semua tapak adalah di bawah hos WN, melainkan pengecualian khusus.

Pengurusan Tapak

Bolehkan saya mengubah atau menambah iklan sendiri atau teks di tapak CNS saya?
Berita tidak boleh diubah oleh anda sendiri. Bagaimana pun, anda diberi kuasa untuk mengubah criteria caria untuk berita. Pelbagai kawalan seperti pautan, pengiklanan dan sebagainya juga diberikan kepada anda.

Apakah kawalan yang diberikan ke atas tapak saya?
Anda dibenarkan untuk mengubah criteria pilihan berita yang anda rasakan perlu. Anda juga dibenarkan untuk menentukan pautan di tapak anda.

Boleh kah saya menyediakan ruang iklan di tapak CNS saya?
Ya! Anda dibenarkan untuk meletakkan ruang iklan di tapak anda dan pelanggan akan membayar untuk kadar iklan itu. Sebagai sokongan kepada anda kami memberi pemantauan percuma Adsystem untuk membantu pentadbiran anda.

Apakah polisi anda terhadap keuntungan bersama terhadap pengiklanan di CNS saya?
Kami tidak meminta atau mengarahkan untuk mana-mana perkongsian terhadap keuntungan yang anda perolehi. Bagaimanapun segala kerosakan disebabkan oleh pengiklanan adalah dibawah tanggungjawab anda.

Perkhidmatan Pengguna

Adakah anda menyediakan sokongan pelanggan?
Tepat sekali. Kami mahu anda memperolehi lebih terhadap pakej anda. Kerana itu kami menyediakan sokongan email dan pembantu secara terus. Semasa waktu perniagaan, anda boleh meminta khidmat runding untuk menyokong persembahan secara terus. Semua sokongan ini sememangnya percuma

Apakah polisi pembatalan anda?
Kami jarang mempunyai pembatalan. Pelanggan kami amat berpuas hati dengan pakej CNS yang ditawarkan. Kami yakin terhadap perkhidmatan kami dan kami menawarkan selama 28 hari wang jaminan akan dikembalikan. Bagaimanpun, kami amat gembira kerana dapat bekerjasama dengan anda dalam menyelesaikan apa sahaja isu.

Apakah pilihan bayaran yang ada?
Pembayaran dalah melalui pindahan Master /Visa credit card.

Back to Top




Contact | Support | WN Network | CustomisedNews.com  © 2008