Customised News Solutions
english version
japanese version
Khidmat Rundingan secara Percuma

Dalam khidmat rundingan ini, kami merekabenruk dan akan formatkan muka berita anda untuk disesuaikan dengan kehendak laman web anda. Ini adalah apa yang kami anggapkan sebagai peringkat yang kritikal terhadap perkhidmatan pelanggan kami iaitu merancang kehendak anda dan mendapatkan keputusan pembangunan web yang berjaya yang bersesuai dengan objektif anda.

Kuasa Penjenamaan

Peningkatan pengguna dan masa pengguna membaca berita di laman anda. Bina pengguna yang setia dengan penumpuan yang penuh iaitu menyediakan berita yang releven dapat menggalakkan pengguna mengunjungi laman anda.

Berita yang khusus= Kepakaran Pasaran

Focus berita adalah untuk menyesuaikan kandungan industri anda. Berita yang khusus dapat menarik minat pelanggan anda untuk kembali mengunjungi laman web dengan tujuan mencari berita yang releven dan untuk perkhidmatan syarikat anda.

Kos yang Efektif

Kebanyakan berita mengumpulkan kadar yang tinggi dalam sebulan untuk menyediakan kandungan perniagaan, tetapi WN CNS menyediakan kadar yang jauh lebih murah dan berpatutan. Kami mencipta dan mengekalkan muka berita anda. Tidak perlukan buang masa dengan mengubah sendiri laman web dan membelanjakan wang yang lebih untuk mencari perisian yang dikehendaki.

Kebolehpercayaan

Pengaruh WN melebihi 7,000 tapak secara terus dan telah ditubuhkan sejak 1998. Wn mempunyai pelayan hampir 99% di Utara Amerika dan di Eropah.




Contact | Support | WN Network | CustomisedNews.com  © 2008